2009年6月24日 星期三

My Ideo Michlle LIu from Legacy TM

Very shock from seeing Michelle Liu’s blog
Oct 4, 2008 when I heard Michelle's A5 speech about the "Bailout" at Legacy TM.
I just thought that she was an amazing businesswoman.
Today(June 24, 2009), I just saw her blog and WoW~~~~~

She is really a top businesswoman.
Yet, my questions come up:

為何成功的人為什麼會留在Toastmasters club(non profit org.)?

為何忙碌的人為何要接Legacy President?

為何「大老闆」要重新學習?CCIM?


Michelle 說 "賺錢是靠腦力不是勞力"
這句話,我哥也和我說過。
但是,現在聽來
Very shocked!
因為,我就是因為前一份工作弄傷的我的膝蓋,
我永遠都記得:我要去和老闆請病假的時候,受到的「刁難」。

我不是說「上班族」就很可憐,
只是,就像動物受傷了,
其他的略食者,是一擁而上的!

沒有留言: